Advertisement

כריסטיאנו רונאלדו : כריסטיאנו רונאלדו : ×ž× ×⃜ליות מ×'ר×-ל ×"×-ווית ... / יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו : כריסטיאנו רונאלדו : ×ž× ×⃜ליות מ×'ר×-ל ×"×-ווית ... / יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל.. Cristiano ronaldo the rise of a winner. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה.

בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. כריסטיאנו רונאלדו דוס סאנטוס אוויירו. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? הן הפיזיות והן המנטאליות ומה עושה אותו לכדורגלן השני הטוב בעולם ויש שיאמרו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן.

כריסטיאנו רונאלדו - אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו ...
כריסטיאנו רונאלדו - אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו ... from cdn.azrieli.com
כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה. עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס. כריסטיאנו רונאלדו דוס סאנטוס אוויירו. הן הפיזיות והן המנטאליות ומה עושה אותו לכדורגלן השני הטוב בעולם ויש שיאמרו.

רוני חיימוב 21 באפריל 2018 הזווית לחיבורים.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: כריסטיאנו רונאלדו בטקס שחקני העונה של הליגה האיטלקית, אתמול במילאנוצילום: מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. כריסטיאנו רונאלדו שוב נבחר לכדורגלן השנה בעולם. ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת. תוכנית מרתקת הבוחנת בתנאי מעבדה את מגוון יכולותיו: ספורטאי על, הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו; כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה השייכים לפורטוגל. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה.

הן הפיזיות והן המנטאליות ומה עושה אותו לכדורגלן השני הטוב בעולם ויש שיאמרו. כריסטיאנו רונאלדו מתוח במהלך הטקס(צילום: כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? הוא נקרא על שם רונלד רייגן, נשיא ארצות ‏הברית לשעבר, שאביו העריץ.

רונאלדו שימח אוהד, סאנצ'ס: יכולנו לכבוש עוד
רונאלדו שימח אוהד, סאנצ'ס: יכולנו לכבוש עוד from photo.one.co.il
זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. כריסטיאנו רונאלדו בטקס שחקני העונה של הליגה האיטלקית, אתמול במילאנוצילום: כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס משבשת לו את החיים, ומצהיר. לא תאמינו מי החדש של אירינה שייק. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

הוא נקרא על שם רונלד רייגן, נשיא ארצות ‏הברית לשעבר, שאביו העריץ.

אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס משבשת לו את החיים, ומצהיר. כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה השייכים לפורטוגל. לא תאמינו מי החדש של אירינה שייק. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה. כריסטיאנו רונאלדו בטקס שחקני העונה של הליגה האיטלקית, אתמול במילאנוצילום: הן הפיזיות והן המנטאליות ומה עושה אותו לכדורגלן השני הטוב בעולם ויש שיאמרו. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת.

כריסטיאנו רונאלדו שוב נבחר לכדורגלן השנה בעולם. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה השייכים לפורטוגל. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה.

N12 - רונאלדו: "אני משמש דוגמא אישית"
N12 - רונאלדו: "אני משמש דוגמא אישית" from img.mako.co.il
בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. תוכנית מרתקת הבוחנת בתנאי מעבדה את מגוון יכולותיו: לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. ספורטאי על, הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו; כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו.

יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל.

עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס משבשת לו את החיים, ומצהיר. ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. כדורגל כריסטיאנו רונאלדו אימון מנטאלי. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. ספורטאי על, הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו; כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי:

Posting Komentar

0 Komentar